Samsung lanceert met #YouMake-campagne next level productpersonalisatie en connectiviteit

Samsung lanceert vandaag de #YouMake-campagne. Gebruikers kunnen hun Samsung-apparaten vanaf vandaag helemaal afstemmen op hun eigen lifestyle. #YouMake werd begin dit jaar al op CES 2022 aangekondigd en de service is vanaf vandaag beschikbaar in Nederland.

​Het ambitieuze project heeft als doel om mensen wereldwijd helemaal zelf te laten bepalen hoe ze hun Samsung-apparatuur gebruiken, zodat ze het kunnen afstemmen op hun manier van leven. Hiermee wordt de Bespoke-visie van Samsung uitgebreid; van huishoudelijke apparaten naar smartphones en andere apparaten. Personalisatie en connectiviteit staan hierin centraal. Samsung realiseert dit door SmartThings IoT-oplossingen.

​Voor de aftrap van de campagne is de #YouMake-pagina op Samsung.com gelanceerd. Hier vinden gebruikers de eerste serie producten die je helemaal kunt personaliseren. Denk bijvoorbeeld aan de exclusief beschikbare kleuren van de Galaxy Z Flip3, Galaxy Watch4 Design Studio, Bespoke koelkasten, The Frame, The Freestyle en de Samsung Smart Monitor M8. Je kunt de producten instellen naar eigen voorkeur, zodat ze 100% bij je passen. Op de website kun je aan een design werken en het opslaan om het later af te maken. Tot slot kun je het door jouw ontworpen product bestellen als het helemaal naar je smaak is. Ook zijn de Smart Monitor M8 en Galaxy S22 op de website in exclusieve kleuren beschikbaar.

De #YouMake-campagne wordt in mei in de eerste negen landen uitgerold en daarna volgt ook de rest van de wereld. #YouMake is een doorlopend project waarbij services worden aangeboden via virtuele events en metaverse platforms waarin een belangrijke rol is weggelegd voor de bijdragen van gebruikers.

Kijk voor meer informatie over de #YouMake-campagne op samsung.com/nl/youmake.

Categorieën:

Geen reacties

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Generated by Feedzy