Back to the countryside

Mizuno presenteert Countryside, het nieuwe Kizuna Pack met de Contender sneaker in de hoofdrol. In drie colorways. Elke uitvoering is een ode aan een element van het leven op het platteland: rijstvelden, imkerij en het plukken van fruit. Met de gedachte om weer contact te maken met de natuur.

In de huidige tijdsgeest komt weer meer focus op natuurlijk leven en een terugkeer naar de wortels van de menselijke ervaring. Dit bewustzijn en respect voor de natuur leidt tot een aantrekkingskracht en voorliefde voor het leven op het platteland.

Gevoel van rust en verbinding
Daar het leven in de stad steeds duurder en chaotischer wordt, geeft de onbevangenheid van de provincie meer rust en verbinding. Het Countryside Pack is een eerbetoon aan het landelijke leven, waarbij elke schoen een ander facet van deze levensstijl symboliseert.

De ene sneaker is geïnspireerd op de prachtige Japanse rijstvelden, de andere op het ambacht van honingproductie en de derde op de eenvoud van het plukken van fruit. De connectie van het Kizuna Pack met het plattelandsleven is zichtbaar in de campagneshoot, die plaatsvond in de schilderachtige landschappen van het Japanse platteland. 

Mizuno Contender
Centraal in dit pack staat de Mizuno Contender. Deze sneaker werd voor het eerst geïntroduceerd in 1995 als onderdeel van de performance hardloopcollectie. Hij werd geïntroduceerd voor hardlopers die op zoek waren naar een veelzijdige en goed dempende schoen. Het bovenwerk combineert canvas met suède verstevigingen voor een duurzame constructie en maximaal comfort. Deze keuze creëert een unieke mix van casual gevoel en sportieve oorsprong van deze sneaker.

Het uitgewerkte Runbird-logo en het bovenste deel van de tong bepalen het kleurenpallet van deze sneakers, waarbij elk model is getooid in drie verschillende tinten. De geweven labels op de tong, met illustraties van een bij, fruit of rijstplant, geven betekenis aan elke stijl.

Informatie
De Mizuno Contender Countryside is verkrijgbaar bij geselecteerde (online) fashion sneaker stores. Consumentenadviesprijs € 140. Informatie: www.mizuno.com.

Over Mizuno
Mizuno is een internationaal sportmerk opgericht in 1906 in Osaka (Japan). Het is uitgegroeid tot wereldwijde speler op het gebied van functionele sporten. Mizuno Corporation Netherlands vertegenwoordigt het merk in de Benelux waarbij de focus ligt op running, volleybal, handbal, korfbal, hockey, voetbal, judo en tennis. 

Mizuno is hoofdsponsor van de TCS Amsterdam Marathon. Daarnaast is ze official shoe supplier van de Nederlandse en Belgische volleybalbond en de Nederlandse en Belgische korfbalbond. Het merk doet er alles aan om de hoogste kwaliteit sportuitrusting te ontwikkelen. Dat doet ze in samenwerking met sporters als Sergio Ramos, Estavana Polman, Mikkel Hansen en Laura Dijkema. 

Steeds meer sporters ontdekken de kwaliteit van Mizuno omdat het merk nooit concessies doet aan functionaliteit. In de Mizuno-filosofie leidt dit namelijk ook esthetisch altijd tot het meest geslaagde product. Mizuno Corporation Netherlands is gevestigd in Capelle aan den IJssel en heeft ook in Leusden een showroom.

Bezoek de website of neem contact op met het marketingteam voor meer informatie over Mizuno: marketing@mizuno.euen www.mizuno.com.

Geen reacties

Geef een reactie

Onze partners

Zonder partners zou deze website niet bestaan, wij zijn dan ook trots om ze hier te presenteren.