Buitenkansje voor harde werkers met een slecht geïsoleerde woning. Ze maken deze winter bij Carhartt Workwear kans op gratis vloer- en spouwmuurisolatie t.w.v. € 5.000. Met deze winactie reikt het kledingmerk uit naar alle hardwerkende mensen. Om ze warm te houden op hun werkplek en thuis.
Al sinds 1889 beschermt Carhartt harde werkers tegen weer en wind met bedrijfskleding van topkwaliteit. Deze winter gaat het merk voor één keer een stap verder. Marga Stehmann, verantwoordelijk voor deze actie bij Carhartt: ‘Heel veel mensen hebben last van de hoge energietarieven in combinatie met hun slecht geïsoleerde huis. Ook onze klanten. Aan de energieprijs kunnen we helaas niets doen, maar de warmte binnenhouden en de kou buiten? Dat klinkt ons als muziek in de oren!’
Aanmelden via de actiesite
Isoleren is het devies in deze barre tijden. Maar als je dat niet op tijd hebt geregeld of er de middelen niet voor hebt, wordt het lastig. Dankzij een even eenvoudige als sympathieke winactie van Carhartt krijgen alle harde werkers in Nederland nu de kans hun woning alsnog te laten isoleren. Daarvoor hoeven ze zich alleen even aan te melden op www.carhartthoudtjewarm.nl (tussen 16 december en 8 januari). Een jury kiest uit alle inzendingen de winnaars van wie de woningen gratis worden voorzien van vloer- en spouwmuurisolatie t.w.v. € 5.000.
Carhartt Houdt Je Warm
De isolatie wordt uiteraard uitgevoerd door een professioneel isolatiebedrijf. Speciaal voor deze actie maken ze ruimte in hun volle agenda. Er is bewust gekozen voor spouwmuur- en vloerisolatie in combinatie met woningen die zijn gebouwd voor 1980. Dat levert het meeste effect op voor mensen die isolatie het hardst kunnen gebruiken.
Over Carhartt
Carhartt is het authentieke merk in werkkleding dat in 1889 is opgericht in Detroit, Michigan in de VS. Al meer dan 130 jaar lang staat Carhartt bekend om zijn robuuste constructies, innovatieve ontwerpen, uitzonderlijke kwaliteitsnormen, duurzaamheid en comfort. Carhartt werkkleding is een legende geworden onder ervaren vakmensen en ambachtslieden.
De eerste producten van Carhartt waren overalls van duck- en denimstoffen. Vanuit het overweldigende succes werd steeds meer werkkleding ontworpen met premium stoffen, comfortabele pasvormen en details zoals drievoudig gestikte hoofdnaden en royale, functionele zakken.
Carhartt is er trots op dat ze harde werkers helpt en beschermt in sectoren als bouw, techniek, industrie, transport en productie, inclusief agrariërs en outdoor-liefhebbers. Het merk wordt vanuit Carhartt Europe BV in Amsterdam naar de arbeiders in Europa gebracht. Wereldwijd biedt Carhartt werk aan meer dan 5000 hardwerkende medewerkers.
Geen reacties